Бренд KEYPLAY

Клієнт
Новий бренд, що має на меті створювати якісний одяг з найкращих матеріалів та з оригінальним дизайном.


Задачі
Створити неймінг та айдентику для абсолютно нового бренду білизни ⭐. розробити пакування для різних видів білизни, зробити сайт, а також, візуальний стиль для соціальних мереж.


Рішення
  • Розробили стильну айдентику, що круто виглядає як на одязі так і в діджиталі.
  • Створили яскраве пакування, що виділяє білизну на фоні інших виробників.
  • Провели фотозйомку білизни на моделях
  • Запустили онлайн-магазин
  • Створили візуальний стиль комунікації бренду та контент
Неймінг бренду та злитний шрифтовий логотип, що не акцентує увагу на прямому значенні слів та перекладі.
Кольори логотипу чорний та білий
Скорочена назва/ іконка бренду. Небанальний символ, що має сенс, створений на основі літер K та P.
Концепт: Олександр Ярмоленко
Айдентика: Анастасія Ступак
Пакування, графіка, фото продукту і сайт:
Олена Каньшина
Фотограф: Анна Бельська
Коли: 2020
Made on
Tilda